niedziela, 19 lutego 2012

Meblujemy :)

Po walentynkowej akcji sercowej i najazdu gości myślałam że w końcu odpoczniemy:) Będą narty, ciepłe źródła, książka i przyjemne wieczory przy dobrym filmie:)
Na planach się jednak skończyło bo oprócz kilku zamówień wymyśliliśmy sobie mały remoncik :) Zmęczona upychaniem ciuchów do komody zamarzylam o szafie , albo i dwóch ! Niby marzenie banalne a jednak żadna szafa nigdy nie wzbudziła mojego zainteresowania dlatego funkcjonowałam "na komodach".
I tak oto mój wspaniały mąż wymyślił szafę tak cudną według jego opisu ,że nie wierzylam że powstanie:)))
Ale jest !!! Duża, piękna, z wieloma półkami ! Zrobiona ze starych , lekko oszlifowanych desek :) Stelaż wykonany jest z ostrewek( stojaków do suszenia siana) ,zaś uchwyty i blokada do drzwi z patyków naturalnie wyżłobionych przez potok górski:)

A efekt jest taki :

Na zdjęciu widać jeszcze stołek z pnia, który na razie jest nieskończony a ma być docelowo stołkiem do biurka pod komputer który również zrobił mój Jarek .
Biurko pokażę wkrótce, na razie zobaczcie jak powstawał stołek :







Druga szafa ma byc w podobnym klimacie ale zamiast drzwi będzie mieć zasłonkę :) A remoncik nie byłby remoncikiem gdyby nie plany drobnych zmian w kuchni.........ale o tym za jakiś czas :)

9 komentarzy:

  1. Jak to dobrze mieć zdolnego męża :) Zarówno szafa jak i stołek genialne! Jestem strasznie ciekawa, jak szafa wygląda od środka :)
    Pozdrawiam, Wiola

    OdpowiedzUsuń
  2. jak tylko ogarnę porządek na półkach to pokażemy i wnętrze szafy :))) Na razie nawrzucałam szybciorem ciuchy żeby na podłodze nie leżały:) Pozdrawiam ciepło
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko, co ja bym dała za taaaaaką szafę!!!! Cudna jest! Świetne zdjęcia!
    pozdrowienia, ale Wam zazdroszczę taki mebli, ach......

    OdpowiedzUsuń
  4. Super i szafa i stołeczek :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite macie pomysły!!

    OdpowiedzUsuń
  6. te zdjęcia wykonawcze są boskie!
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. od niedawna prowadzę bloga, ale i tak się dziwię, że do Was trafiłam dopiero teraz! produkty są prześliczne.. naturalne, ekologiczne, a jakie pomysły!
    czy mogłabym wspomnieć o Was w jakimś poście na swoim blogu?? będzie mi bardzo miło napisać kilka słów o takich cudach

    pozdrawiam serdecznie
    http://home-znaczy-dom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szafa jest boska!!wow! i te zdjęcia:)) super!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. SAMA NATURA, DLA MNIE BOMBA !!!

    OdpowiedzUsuń