poniedziałek, 23 stycznia 2012

Akcja WALENTYNKI

Powoli moje kochane rozpoczynam akcję "Walentynki". Święto Zakochanych już niedługo więc warto rozejrzeć się za jakimś miłym upominkiem dla naszej ukochanej osoby :) Święto zagraniczne ale bardzo sympatyczne :) Do Polski obchody walentynkowe trafiły dopiero w latach 90-tych XX wieku z kultury francuskiej i krajów anglosaskich ale szybko zyskały na popularności.
W moim domu obchodzono Walentynki rodzinnie, każdy dostawał jakiś drobny upominek od drugiego wraz z kartką z życzeniami :) A Wy ? obchodzicie to Święto ?















Jeśli któraś z was zainteresowana jest którymś z produktów niech śmiało pisze na maila :)


Pozdrawiam Was ciepło i śle całusy

8 komentarzy:

  1. Juz walentynki???? jak tena czas leci. Brelok i tabliczki cudowne, zreszta wszytko inne tez

    OdpowiedzUsuń
  2. brelok i to serce łączone drutem-boskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć Twoje serducha bardzo mi sie podobają, to ja nie przepadam za tym świętem. Tak poprostu, nie jestem do niego uprzedzona, że amerykańskie ale tak poprostu:)
    Te serducha drutem łączone cudowne są! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Ila - najśmieszniejsze jest to ,że to Świeto wywodzi sie z Europy :) Amerykanie podłapali i skomercjalizowali po swojemu niestety. Mnie bardziej kojarzy się z czymś sympatycznym, zawsze dostawałam z tej okazji np misia maskotkę od mamy lub pluszowe serduszko :) Do teraz to pamiętam :) Dla nas było to święto okazywania sobie sympatycznych uczuć , nie tylko partnerom a wszystkim bliskim :)

    dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W dzisiejszym świecie rzeczywiście potrzeba święta aby bliskiej osobie powiedzieć że się ją kocha.NIECH ŻYJE NACHALNA KOMERCJA :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To się nazywa akcja :)
    Serca drutem wiązane są the best, ale brylok też jest świetny... zresztą wszystko przemiłe ;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne te serducha:))) a ja obchodzę walentynki i to hucznie, bo mój narzeczony ma w ten dzień urodziny:))) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję kochanie za słowa zostawione u mnie i za pochwały, co do rozśmieszania to bardzo mi miło, ze się uśmiechnęłaś dzięki mnie.
    Co do podziwiania-to moja kochana podziwiać to ja Ciebie podziwiam. Ty jesteś taka - otoczona pasją i w niej zyjaca , taka na miejscu w każdym momencie-nie wiem jak to ując. Strasznie mi się to u Ciebie podoba ze wszytko jest w harmonii. Buziolki

    OdpowiedzUsuń