niedziela, 12 czerwca 2011

W moim magicznym domku.......

Piszę domku bo naprawdę jest niewielki , zaledwie 3 pokoiki i strych ale za to obok stodoła ( teraz nasz warsztat ), obora , prawie dwustuletnia drewutnia i ponad 20 arów działki.
Koleżanka Ola_83 ciekawa była jak mieszkam więc pokażę :) Ale tylko jeden pokój i kuchnię bo sypialnia robi teraz za magazyn a górny pokój jest psim królestwem i nie nadaje się do widoku publicznego :)



Tutaj widać wspominaną wcześniej prawie dwustuletnią drewutnię. Kiedyś była to izba mieszkalna w której mieszkali gospodarze całą rodziną ponoć wraz z koniem:) Świnie, krowy i inne zwierzęta hodowlane trzymano w oborze ale konie traktowano z większym szacunkiem i często mieszkano z nimi w jednym pomieszczeniu.

salonik z kominkiem :




nasza mała kuchnia :




22 komentarze:

  1. Ślicznie mieszkasz, jak mi się marzy taki ład i porządek w choć jednym pomieszczeniu.
    Buziole
    ps-dawaj ten pokój psi-tam musi być fajnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dario cudowny dom, DOM przez wielkie "D". Widać w nim miłość i ciepło.Bardzo podoba mi się stara drewutnia. Mam nadzieję, że i tam nas kiedyś wpuścisz:)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  3. What a nice house!
    Many thanks for your kind comments on my blog - it makes me really happy.
    Have a good Sunday //Tina

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki dziewczyny :)
    Drewutnia teraz robi za ....drewutnię;) jest tam tylko drewno i jakieś worki ze śmieciami:)
    A pokój psi? ojej tam to jest Bangladesz! Były tam takie dwie małe kanapy ale psy sobie zrobiły z tego 3 z czego każdy materac ma dziurę i sukcesywnie wyciągana jest z nich gąbka. Przestałam już tam sprzątać bo szkoda mojego zachodu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję:))
    Mieszkasz pięknie:) kochasz naturę i to widać:) Świetny pomysł z tą tablicą w kuchni:) domyślam się jak musi być przytulnie siedzieć przed kominkiem:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ pięknie! Wspaniały dom! Nie ważne ile pokoi, ale widać, że kochacie Wasz domek:). Psiaka macie przecudnego, jaka to rasa?
    Piękna tablica na zapiski, koniecznie pokazuj więcej!:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. :)
    dziękuję kochane za te miłe komentarze:)
    Wkrótce może pokażę trochę domowych detali :)

    ila - pieski są 4 :) rasa - ogólnie bullowate ale nie są czystej rasy ( 3 z nich wyciągnęliśmy ze schroniska bo czekał ich marny los :( )

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, klimatycznie, prosto. Baaardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam serdecznie!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW....... pięknie...... och.......
    oglądam już trzeci raz.......
    ...
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał! Masz przecudny dach nad głową, bardzo przytulne wnętrza i przepiękną okolicę, zazdroszczę :)

    P.S. Czy to ten sam stolik kawowy w Twoim salonie, który można także kupić u Ciebie w sklepiku? Wpadł mi w oko.. :) i zastanawiałam się jakich on jest gabarytów.. Ten Twój jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tak to ten sam stolik:) często wykorzystujemy go do fot jako element aranżacji bo bardzo jest fotogeniczny :) Na stronie są jego wymiary , waży on ok 13 kg. Oczywiście na życzenie mogę go wysłać kurierem .
    Fotki wewnątrz robione były dla kogoś i specjalnie lekko aranżowane, dlatego jest tak czysto i taki jest porządek , nie myślcie że tak jest na co dzień ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Daria, powaliłaś mnie na kolana teraz tymi fotkami! Aż mi dech zaparło w piersiach!Uwielbiam takie klimaty, mamy trochę stolarki od znajomych Górali z Kościeliska....ach cudnie! Cieszę się, że jeszcze są wnętrza tak baaardzo polskie, ludowe bo z tego co my zauważyliśmy odwiedzając naszych Górali na Podhalu znaczna część z nich w sowim własnych domach chce mieć styl nowoczesny, miejski mimo, że sami wytwarzają prawdziwe cuda z pracy własnych rąk; pewnie tej góralszczyzny mają już dosyć na co dzień. na szczęście są takie miejsca jak Wasze!!!! Ach....Daria chylę czoła!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak to prawda, górale teraz ukierunkowują się na nowoczesność. Domów drewnianych też mało budują tylko stawiają chałupy murowane.Nasza jeszcze drewniana bo z 1948 (tylko wyremontowana)
    Nie wiem skąd to się bierze, szacunek do kultury i tradycji mają ale chcą być chyba bardziej " na czasie":)
    Dziękuję za odwiedziny !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ tam musi bosko pachnieć drewnem! Wspaniała chałupa! Cudnie mieszkacie.

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ Ty cudnie mieszkasz, normalnie oniemiałam. Widać, że kochasz swój dom, otoczenie i naturę. I jaka konsekwencja we wszystkim. Rewelacja pokazuj nam więcej szczegółów ja czekam przebierając nogami.

    OdpowiedzUsuń
  16. a i zapomniałam napisać, ta misa z poduchami w pokoju, świetna i ta ława z desek przpiekna

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie, klimatycznie i baaardzo przytulnie mieszkasz ;), urzekł mnie Twój domek bardzo, ta tablica w kuchni, suuuper pomysł, wiesz z tym miejscem to różnie bywa, mam domek, niby mam te 168m, a ja sypiam z meżem w małej sypialence na stryszku bo wszystkie pokoje zajmują dzieci i koty :))), ale dobrze mi tam :)
    będę do Ciebie wpadać, przydomowe otoczenie też wygląda super:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak w bajce.. coś pięknego. Serdecznie, z całego serca - zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wooow :) jest cudownie, bajecznie, chce się zostać chociaż na kawkę :)


    piękny, magiczny dom

    pozdrawiam :)
    Gosia O. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj. Trafiłam tu, do Ciebie, pierwszy raz i na pewno zagoszczę na dobre. Masz piękny domek, bardzo twórczą duszę i cudowne pomysły.
    Ta ogromna, kuchenna tablica to fantastyczny pomysł!
    A teraz biegnę porozglądać się dokładniej się dokładniej.
    Moc serdeczności Dario :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że spotkam kiedyś ten dom na swojej drodze :)

    OdpowiedzUsuń