poniedziałek, 19 marca 2012

Kuchenne wiosenne inspiracje

Zacznę może od tego że dziś jest 19 marca. Data niby zwykła a jednak nie ....... dziś jest specjalny dzień stolarzy, rzeźbiarzy, cieśli i rzemieślników związanych z obróbką drewna :) Związane jest to z dniem św.Józefa, który jest ich patronem :) Wiedzieliście o tym ?

My oczywiście poświętujemy dopiero wieczorem gdyż dzień spędzamy w pracy tj. w naszej szopie :)
Od kiedy pojawiły się pierwsze oznaki wiosny , głowy mamy pełne pomysłów a i chęci do realizacji jakoś więcej :)
A że wraz z wiosną nadchodzą Święta Wielkanocne owładnęły nami inspiracje.......kuchenne :) Bo czyż stół oraz potrawy w Wielkanoc nie są najważniejsze ? To przy świątecznym śniadaniu i obiedzie gromadzą się rodziny by wspólnie spędzić miło ten świąteczny czas.
Wiosna to również czas spożywania posiłków na zewnątrz: na balkonach, w ogrodach, na piknikach a więc warto zadbać o odpowiednią zastawę oraz naturalne dodatki i akcenty :)



























My już mamy pierwsze śniadanie przed domem, w promieniach słońca za sobą, a Wy ???



10 komentarzy:

  1. Na prawdę nie wiem co powiedzieć.
    Piękne!

    Wszystkiego najlepszego z okazji Waszego święta! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie. Wiosennie.Smacznie.Zaglądam tu od jakiegoś czasu i WSZYSTKO mi się podoba:)
    Pozdrawiam i miłego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. na widok śniadanka aż ślinka poleciała!
    Piękne wytwory, jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza...idealna jak dla mnie na kulki do kąpieli:)))widzę ja u siebie w łazience...a druga -powaliła mnie na kolana:)))..u nas wieje:))...zdmuchnęło by nam sniadanko":))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku ,przepiękne wszystko !Tego sniadanka w promieniach słonka zazdroszczę ,u mnie bardzo wieje , nie da rady posiedzieć na zewnątrz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach same cudowności. I o kolejne przedmioty moja lista zakupów się wydłużyła. Bardzo dziękuję za odwiedziny :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, podziwiałam na FB i powiem Ci, że świetnie wyglądają te naczynia!buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Dario!
    Dopiero dzisiaj tu trafiłam, jestem pod wrażeniem :)))
    Życzę powodzenia i dobrego życia!

    OdpowiedzUsuń